Kisvállalkozás tulajdonosaként tisztában vagyunk azzal, hogy Önnek elsődlegesen a bevételek növelésére és partnerei kiszolgálásra kell koncentrálnia. Bízza ránk a vállalkozásával kapcsolatos valamennyi könyvviteli, adminisztrációs feladatok ellátását, valamint cége képviseletét az illetékes adóhatóságok felé.
Minden hónapban/negyedévben az alábbiakat végezzük el cége adózása szerint:
- az új számviteli törvény előírásai alapján végzett könyvelés
- főkönyvi könyvelés a kettős könyvvitel rendszerében
- bejelentési, ill. változás bejelentési kötelezettségek teljesítése
- egyenlegközlők, fizetési felszólítások elkészítése
- analitikus nyilvántartások vezetése (naprakész Szállító-, Vevő analitika, pénztár)
- EVA: kettős könyvelés vagy bevételi nyilvántartás vezetés keretében
- Egyéni vállalkozók egyszeres könyvelése, bevallások, elkészítése
- évközi és év végi bevallások, adatszolgáltatások elkészítése
- egyszerűsített, valamint éves beszámolók elkészítése (mérleg, eredmény kimutatás, kiegészítő melléklet)
- adóhatóságokkal folytatott ellenőrzések, levelezések lebonyolítása
- képviselet ellátása az adóhatóságok és az önkormányzatok előtt
Ezek a feladatok képezik az alapját vállalkozása könyvelésének. Szolgáltatásaink egyénre szabottak, célunk, hogy kialakítsunk az igényeihez tökéletesen illeszkedő, megfizethető szolgáltatást vállalkozása számára.
Töltse ki az alábbi ajánlatkérő űrlapot és hamarosan felvesszük Önnek a kapcsolatot.